flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Положення про порядок доступу до інформації що знаходиться у володінні суду

      ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                     Наказом Голови Охтирського міськрайонного суду
                                                                              Сумської області
 
«23» грудня 2011року № 9
 
 
ПОЛОЖЕННЯ
про забезпечення доступу до публічної інформації
в 
Охтирському міськрайонному суді Сумської області 

Розділ І. Загальні положення

1.1. Це положення визначає порядок доступу до публічної інформації та її надання в 
Охтирському міськрайонному суді Сумської області відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» (далі – Закону).
 
1.2. Правове регулювання відносин, пов’язаних із забезпеченням доступу до публічної інформації, здійснюється відповідно до законів України «Про доступ до публічної інформації», «Про судоустрій і статус суддів», «Про інформацію», «Про доступ до судових рішень», Цивільного процесуального кодексу України, Кримінально-процесуального кодексу України, Кодексу адміністративного судочинства України, Кодексу про адміністративні правопорушення та іншими законодавчими актами України.
 
1.3. Дія цього Положення не поширюється на відносини щодо отримання інформації суб’єктами владних повноважень при здійсненні ними своїх функцій, а також на відносини у сфері звернень громадян.
 
1.4. Організація доступу до публічної інформації в місцевому загальному суді покладається на спеціально-визначену посадову особу – консультанта суду з питань надання публічної інформації та звернень громадян, який, зокрема, відповідає за:
1) оприлюднення інформації про діяльність суду та прийняті рішення;
2) систематичне ведення обліку документів що стосуються надання публічної інформації;
3) ведення обліку запитів на інформацію;
4) забезпечення можливості роботи запитувачів з документами чи їх копіями у спеціально відведених для цього місцях;
5) надання достовірної, точної та повної інформації;
 
1.5. У разі потреби ця особа перевіряє правильність та об’єктивність інформації, яка надходить від відповідних структурних підрозділів суду чи окремих виконавців, а також надає запитувачам консультації під час оформлення запиту.

Розділ ІІ. Забезпечення доступу до публічної інформації
про діяльність суду

2.1. Доступ до публічної інформації про діяльність суду забезпечується шляхом:
1) оприлюднення публічної інформації:
- в офіційних друкованих виданнях та інших ЗМІ;
- на офіційному веб-сайті в мережі Інтернет;
- на інформаційних стендах;
- будь-яким іншим способом;
2) надання інформації за запитами на інформацію.
 
2.2. Інформація про діяльність суду надається в письмовій, усній чи електронній формі. Надання інформації, яка міститься в конкретних судових справах, здійснюється в обсязі та порядку, визначеними Законом «Про судоустрій і статус суддів», процесуальним законодавством та іншими нормативними актами.
 
2.3. У випадку, якщо форма надання публічної інформації законодавством не передбачена, вона надається у формі, визначеній у запиті на інформацію.
У разі неможливості надання вказаної інформації у запитуваній формі інформація надається в тому вигляді, в якому вона зберігається в суді.
Публічна інформація  в усній формі надається фізичним, юридичним особам, об'єднанням громадян без статусу юридичної особи під час особистого прийому. Вказана інформація також надається за телефоном працівниками канцелярії суду та іншими уповноваженими на це посадовими особами.
 
2.4. Доступ до публічної інформації про діяльність суду обмежується, якщо вказана інформація віднесена до інформації з обмеженим доступом.
 
Перелік відомостей, які належать до інформації з обмеженим доступом, а також відомостей, які не містять ознак публічної інформації, міститься в додатку 1 до цього Положення.
 
2.5. Особами, відповідальними за надання відомостей за запитами на інформацію, є працівники апарату суду в межах своєї компетенції.
 
2.6. Надання інформації працівниками апарату суду здійснюється відповідно до їх функціональних обов'язків за наступними напрямками діяльності:
 
– щодо інформації довідкового характеру з Єдиної автоматизованої системи діловодства суду (далі – ЄАСД) – керівник апарату, заступник керівника апарату, секретарі суду;
- про рух судових справ, день, час і місце їх розгляду : в усній формі  ( за телефоном), в письмовій формі (за письмовими запитами) та шляхом оприлюднення цієї інформації на спеціальних інформаційних стендах – секретар судового засідання;
– щодо інформації, яка міститься в документах, які зберігаються в архіві  – архіваріус;
– про доходи суддів та державних службовців апарату суду і членів їх сімей, інші персональні дані та відомості з урахуванням вимог законодавства про захист персональних даних та про доступ до публічної інформації; про вакансії, порядок та умови проходження конкурсу на заміщення вакантних посад – Заступник керівника апарату, консультант з кадрової роботи суду;
– про нормативно-правові засади діяльності суду, про статистичні дані щодо здійснення судочинства судом, відображені у звітах, матеріали аналізів та узагальнень судової практики суду – консультант із судової статистики та кодифікації суду;
– про матеріально-технічне забезпечення суду; господарське забезпечення заходів, які проводяться судом; створення працівникам безпечних умов праці; охорону праці та техніку безпеки, пожежну безпеку – керівник апарату, заступник керівника апарату;
– про інформаційно-телекомунікаційні системи, бази даних суду – головний спеціаліст з інформаційних технологій;
– про доступ до судових засідань у суді – судові розпорядники суду;
- про порядок наповнення інформацією веб-сайту – головний спеціаліст з інформаційних технологій.

Розділ ІІІ. Порядок надання судом публічної інформації.
 
3.1. Відповідно до Інструкції з діловодства в місцевому загальному суді головний спеціаліст з інформаційних технологій місцевого загального суду забезпечує оприлюднення на веб-сайті суду інформації, підготовленої відповідальними особами суду з урахуванням вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації».
 
3.2. Розміщенню на офіційному веб-сайті суду підлягають, зокрема:
 
1) інформація про діяльність суду:
– місцезнаходження, поштова адреса, адреса електронної пошти для направлення електронних запитів на інформацію;
– прізвища, імена та по батькові, службові номери засобів зв’язку, адреси електронної пошти голови суду та його заступника, секретарів суду, керівника апарату суду та його заступника, а також канцелярії суду;
– розклад роботи та графік прийому громадян;
– вакансії, порядок та умови проходження конкурсу на заміщення вакантних посад;
– порядок звернення до суду учасників судового процесу;
2) правила внутрішнього трудового розпорядку суду;
3) інформація про нормативно-правові засади діяльності суду;
4) інформація, пов’язана з розглядом справ у суді;
5) інформація про порядок складання та подання запиту на інформацію;
6) інформація про систему обліку, види інформації, що знаходяться у володінні суду;
7) звіти, в тому числі щодо результатів розгляду запитів на інформацію;
8) інші відомості про діяльність суду, які належать до публічної інформації.
Інформація для оприлюднення на веб-сайтісуду погоджується із головою суду та керівником апарату суду та передається для оприлюднення головному спеціалісту з інформаційних технологій суду.
 
3.3. Рішення суду розміщуються в Єдиному державному реєстрі судових рішень відповідно до Закону України «Про доступ до судових рішень».
 
3.4. У спеціально відведеному місці, на інформаційному стенді розміщуються:
 
1) порядок роботи суду, включаючи графік прийому громадян, представників юридичних осіб, об’єднань громадян, з питань, пов’язаних з організацією діяльності суду;
2) банківські реквізити для сплати витрат на судовий збір;
3) порядок оскарження судових рішень до суду;
4) умови і порядок отримання інформації про діяльність суду;
5) відомості про дату, час, місце проведення судових засідань у справах, призначених до розгляду в суді;
6) інші відомості, необхідні для оперативного інформування запитувачів інформації про діяльність суду.
    1. інформація про правила поведінки осіб у судовому засіданні, заходи, які застосовуються до порушників, порядок пропуску до приміщення суду.
 
3.5. Фізичні особи, представники юридичних осіб, об’єднань громадян без статусу юридичної особи мають право бути присутніми на відкритому судовому засіданні в суді, робити письмові записи, а також використовувати портативні аудіотехнічні пристрої відповідно до вимог та обмежень, які встановлюються процесуальним законодавством.
 
3.6. Запитувач має право звернутися до суду із запитом на інформацію, вимоги щодо оформлення якого визначені Законом України «Про доступ до публічної інформації».
 
З метою спрощення процедури оформлення письмових запитів на інформацію особа може подавати запит шляхом заповнення відповідних форм запитів на інформацію, які можна отримати в канцелярії суду та на офіційному веб-сайті суду (додатки 2-4 до Положення).
 
У разі, якщо з поважних причин (інвалідність, обмежені фізичні можливості тощо) особа не може подати письмовий запит, його має оформити відповідальна особа суду, обов’язково зазначивши в запиті своє ім’я, контактний телефон, та надати копію запиту особі, яка його подала.
Форма електронного запиту містить інструкцію щодо його заповнення (додаток 5 до Положення).
 
Розділ ІV. Порядок реєстрації та опрацювання 
запитів на інформацію

4.1. Запити на інформацію, що надходять на адресу суду, приймаються, попередньо опрацьовуються і реєструються в загальній канцелярії суду, відповідно до Інструкції з діловодства в 
місцевому загальному суді з урахуванням вимог цього Положення.
4.2. Запити на інформацію реєструються у ДЗС картотеці "Запити на інформацію".
4.3. Після отримання та реєстрації вхідної кореспонденції загальна канцелярія  суду виокремлює запити на інформацію і невідкладно передає їх голові суду.
4.4. У випадках коли запит містить прохання надати інформацію, яка стосується різних напрямів діяльності суду, відповідальними за надання відповідей на запит визначаються працівники, згідно з напрямками діяльності, визначеними пунктом 2.6 цього Положення.
За рішенням голови суду або його заступника, керівника апарату суду чи його заступника відповідальним за надання відповіді на такий запит може бути визначено одного із працівників суду. У такому випадку співвиконавці зобов’язані не пізніше чотирьох робочих днів з дня отримання судом запиту надати відповідальному виконавцю необхідні документи.
4.5 Запит на інформацію з відповідною резолюцією голови суду чи його заступника, керівника апарату суду чи його заступника опрацьовується у приймальні суду (взяття на контроль) в ДЗС, після чого невідкладно передається виконавцям.
4.6. Реєстрація та опрацювання запитів на інформацію, які надійшли до суду у вигляді електронного документа, здійснюється в загальному порядку після їх роздрукування на паперовому носії.
4.7. Відповідь на електронний запит надається на адресу, вказану запитувачем інформації та у запитуваній формі (листом чи у вигляді електронного документа).
Паперові копії листування за електронними запитами на інформацію повертаються до приймальної для зберігання згідно з номенклатурою справ суду.
4.8. Відповідь на запит на інформацію має надаватись не пізніше п’яти робочих днів з дня отримання запиту судом.
У разі якщо запит на інформацію стосується інформації, необхідної для захисту життя чи свободи особи, щодо стану довкілля, якості харчових продуктів і предметів побуту, аварій, катастроф, небезпечних природних явищ та інших надзвичайних подій, що сталися або можуть статись і загрожують безпеці громадян, відповідь має бути надана не пізніше 48 годин з дня отриманнязапиту.
4.9. У разі якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних голова суду чи його заступник, керівник апарату суду чи його заступник може продовжити строк розгляду запиту до 20 робочих днів. Про продовження строку він повідомляє запитувача в письмовій формі не пізніше п’яти робочих днів з дня отримання запиту.
4.10. У випадках коли запитувана інформація містить документи обсягом більш як 10 сторінок, працівник, відповідальний за надання інформації, не пізніше п’яти робочих днів з дня отримання судом запиту повідомляє про це заявника із зазначенням вартості фактичних витрат, пов’язаних із копіюванням або друком документів, та реквізитів і порядку сплати цих витрат. За таких обставин надання інформації здійснюється протягом трьох робочих днів після підтвердження оплати вартості фактичних витрат.
4.11. У разі якщо запит, поряд з проханням надати публічну інформацію, містить прохання надати також інформацію, що не відноситься до публічної, то відповідь на питання, які не відносяться до публічної інформації, може бути направлена заявнику окремо у терміни, передбачені чинним законодавством, про що запитувач повідомляється у відповіді на інформаційний запит.
 
Розділ V. Порядок надання відповідей на інформаційні запити та оскарження дій суду щодо отримання публічної інформації.
 
5.1. Відповідь на запит надається відповідальною особою за підписом голови суду чи його заступника, керівника апарату суду чи його заступника.
Відповідь на запит, що містить прохання надати інформацію з різних напрямів діяльності суду, виконавцями якого визначено кілька осіб, а відповідальним за надання відповіді – одного з них, а також відповідь з відмовою в наданні інформації з підстав, передбачених підпунктом 1 пункту 5.5 цього Положення, надається за підписом голови суду чи його заступника, керівника апарату суду.
5.2. Відповідь на запит повинна містити запитувану інформацію або мотивовану відмову в наданні такої інформації. У відповіді на запит вказуються найменування, поштова адреса суду, посада особи, яка надає відповідь, а також реєстраційний номер і дата відповіді на запит.
5.3. У випадку якщо запитувана інформація про діяльність суду належить до інформації з обмеженим доступом, у відповіді на запит вказуються вид, найменування, номер і дата прийняття акта, відповідно до якого доступ до зазначеної інформації обмежений. У разі якщо частина запитуваної інформації належить до інформації з обмеженим доступом, а інша частина є загальнодоступною, надається запитувана інформація, за винятком інформації з обмеженим доступом.
 
5.4. Відповіді на запит підлягають обов’язковій реєстрації в суді.
5.5. Суд має право відмовити в задоволенні запиту в таких випадках:
1) якщо він не володіє і не зобов’язаний відповідно до його компетенції, передбаченої законодавством, володіти інформацією, щодо якої зроблено запит;
2) інформація, що запитується, належить до категорії інформації з обмеженим доступом;
3) не дотримано вимог до запиту на інформацію, передбачених частиною п’ятою статті 19 Закону України "Про доступ до публічної інформації", відповідно до якої запит на інформацію має містити:
– ім'я (найменування) запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер засобу зв'язку, якщо такий є;
– загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит, якщо запитувачу це відомо;
– підпис і дату за умови подання запиту в письмовій формі.
5.6. У відмові в задоволенні запиту на інформацію має бути зазначено:
 
1) прізвище, ім’я, по батькові та посаду особи, відповідальної за розгляд запиту розпорядником інформації;
2) дату відмови;
3) мотивовану підставу відмови;
4) порядок оскарження відмови;
5) підпис.
Відмова в задоволенні запиту на інформацію надається в письмовій формі.
 
    1. Дії  щодо надання публічної інформації можуть бути оскаржені до голови суду або до суду відповідно до КАС України.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Додаток 1
до Положення про забезпечення доступу до публічної інформації в Охтирському міськрайонному суді Сумської області
 
ПЕРЕЛІК
відомостей, які належать до інформації з обмеженим доступом, а також відомостей, які не містять ознак публічної інформації
 
1. Не належать до публічної інформації:
– інформація, яка на день надходження запиту не відображена та не задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях і її відображення та документування не передбачено чинним законодавством;
– інформація, яка отримана або створена при листуванні з органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями, громадянами;
– внутрівідомча службова кореспонденція та доповідні записки, рекомендації, якщо вони пов’язані з діяльністю суду, процесом прийняття рішень і передують публічному обговоренню та/або прийняттю рішень;
– інформація, яка міститься в матеріалах судових справ.
2. Публічною інформацією з обмеженим доступом в Охтирському міськрайонному суді Сумської області  є:
1) конфіденційна інформація – інформація, доступ до якої обмежено фізичною або юридичною особою, крім суб'єктів владних повноважень, та яка може поширюватися у визначеному ними порядку за їхнім бажанням відповідно до передбачених ними умов;
2) службова інформація – інформація, що міститься в документах, яким присвоєно гриф "для службового користування".

  

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Додаток 2
до  Положення про забезпечення доступу до публічної інформації у Охтирському міськрайонному суді Сумської області
 
Форма електронного запиту на інформацію
 
Прізвище/Найменування
юридичної особи,
об'єднання громадян
 
 
Ім'я
 
По батькові
 
Номер телефону
 
Електронна адреса
 
Поштова адреса
вулиця, проспект
 
 
будинок, корпус
 
 
квартира
 
 
населений пункт
 
 
область
 
 
район
 
 
індекс
 
Зміст запиту
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Додаток № 3
до Положення про забезпечення доступу до публічної інформації у Охтирському міськрайонному суді Сумської області
 
Форма письмового запиту на інформацію (для фізичних осіб)
 
 
 
Охтирський міськрайонний суд
Сумської області
вул. Жовтнева, 7
м. Охтирка, 42700
______________________
(
прізвище, ім’я, по батькові запитувача інформації)
що проживає за адресою:
______________________
______________________
тел. _________;
е-mail:___________
 
ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЗАПИТ

            Відповідно до статті 34 Конституції України, статей 3, 4, 5, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації», статей 5, 9, 28, 29, 32, 33 Закону України «Про інформацію» прошу надати мені таку інформацію:
1. ___________________________________________________________
2. ___________________________________________________________
3. ___________________________________________________________
Вiдповідь на iнформацiйний запит прошу направити за адресою:
_______________________________________________________
Ознайомлений(а) з вимогами Закону України "Про доступ до публічної інформації" щодо відшкодування фактичних витрат на копіювання та друк копій документів обсягом більш як 10 сторінок.___________
(підпис)
 
«____» __________ 20__ р. _________ ________________
                  (дата)                            (підпис)     (прізвище, ініціали)
 
 
 
Додаток 4
до Положення про забезпечення доступу до публічної інформації у Охтирському міськрайонному суді Сумської області  
 
Форма письмового запиту на інформацію (для юридичних осіб) 
                                                       
 
 
ОХТИРСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД
Сумської області
вул.Жовтнева, 7 м. Охтирка, 42700
____________________________________________________
(назва юридичної особи, об’єднання громадян)
____________________________________________________
(адреса місця розташування)
___________________________ _________________________
тел. _________;
е-mail:___________
 

ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЗАПИТ

          Відповідно до статті 34 Конституції України, статей 3, 4, 5, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації», статей 5, 9, 28, 29, 32, 33 Закону України «Про інформацію» просимо надати таку інформацію:
1. ___________________________________________________________
2. ___________________________________________________________
3. ___________________________________________________________
Вiдповідь на iнформацiйний запит просимо направити за адресою:
_______________________________________________________
Ознайомлені з вимогами Закону України "Про доступ до публічної інформації" щодо відшкодування фактичних витрат на копіювання та друк копій документів обсягом більш як 10 сторінок.___________
                                                                                                                                  (підпис)
«____» __________ 20__ р. _________ ________________
                  (дата)                          (підпис)     (прізвище, ініціали)
 
 
 
Додаток 5
до Положення про забезпечення доступу до публічної інформації у Охтирському міськрайонному суді Сумської області
 
 
ІНСТРУКЦІЯ
щодо заповнення електронного запиту на інформацію
Текст електронного запиту повинен містити одне питання та не перевищувати 1 000 знаків. Запит не повинен вміщувати вкладених файлів.
Усі поля в електронній формі запиту підлягають обов’язковому заповненню. Електронний запит з неналежно заповненими або незаповненими полями у Охтирському міськрайонному суді Сумської області не розглядається.
Скарги, порядок розгляду яких регулюється процесуальним законодавством, а також запити на інформацію, тексти яких містять більше  1000 знаків, копії документів, фотографії та інші вкладення, можуть бути направлені до Охтирського міськрайонного суду Сумської області поштовим зв’язком або особисто через загальну канцелярію суду (42700, м. Охтирка, вул. Жовтнева, 7).
Відповідь на електронний запит направляється на адресу електронної пошти, вказану запитувачем, у терміни, встановлені законодавством.
Додаток № 6  (затверджений  наказом голови Охтирського міськрайонного суду від 07.11.2012 року № 9)
 
ПЕРЕЛІК
відомостей, що становлять службову інформацію, та які можуть міститися в документах з організації діяльності Охтирського міськрайонного суду Сумської області
 
1.                Відомості в організаційно-розпорядчих документах (наказах, розпорядження, рішення, постанови, рекомендації), що надсилаються Верховним Судом України, вищими спеціалізованими судами, ДСА України з питань забезпечення охорони державної таємниці, які містять службову інформацію.
2.                Відомості в документах суду, що містять службову інформацію інших державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій.
3.                Відомості в листуванні, нормативно-розпорядчих та облікових документах з питань оформлення допуску працівників суду до державної таємниці.
4.                Відомості в номенклатурі посад працівників суду, зайняття яких потребує оформлення допуску до державної таємниці.
5.                Відомості в документах діловодства з режимно-секретної роботи (номенклатура справ, описи справ, акти про виділення документів до знищення, акти передачі документів, журнали обліку, книга реєстрації та реєстри відправлення кореспонденції тощо).
6.                Відомості про організацію режимно-секретної роботи в суді, у разі розголошення яких можливе настання перешкод для забезпечення охорони державної таємниці.
7.                Відомості в документах з технічного захисту інформації (крім документів загального характеру та таких, які мають гриф обмеження доступу "Таємно" та "Цілком таємно").
8.                Відомості в документах з питань надання дозволів на проведення оперативно-технічних заходів та оперативно-розшукової діяльності (крім документів із грифом обмеження доступу "Таємно" та "Цілком таємно").
9.                Відомості у постановах голови суду про вжиття спеціальних заходів державного захисту.
10.           Відомості, що можуть міститися в документах суду:
-       які становлять внутрівідомчу службову кореспонденцію (доповідні, службові записки, накази тощо);
-       щодо організації та діяльності органів суддівського самоврядування з питань внутрішньої діяльності суду (протоколи зборів суддів; протоколи оперативних нарад тощо);
-       з організаційно-кадрової роботи суду (особові справи суддів та працівників апарату суду, з особового складу, щодо чисельності, складу та руху кадрів, надання відпусток, відрядження, атестації державних службовців апарату суду, дисциплінарні стягнення, проходження медичного огляду тощо);
-       з адміністративно-господарських питань діяльності суду (окрім інформації про розпорядження бюджетними коштами, володіння, користування чи розпорядження державним майном);
-       стосовно питань організації ведення роботи з аналізу судової статистики, вивчення та узагальнення судової практики, що передує публічному обговоренню та/або прийняттю рішень;
-       щодо внутрішньої організації ведення обліку, реєстрації та зберігання службових документів діяльності суду;
-       які містять матеріали службових розслідувань.
11.           Відомості, що можуть міститися в книгах обліку руху особових справ державних службовців апарату суду та трудових книжок і вкладишів до них.
12.           Звіт за формою № 6 «Про чисельність працюючих та заброньованих військовозобов’язаних».
13.           Відомості, що можуть міститися в журналах обліку печаток і штампів суду.
14.           Відомості, що можуть міститися в обліково-статистичних картках на справи, реєстраційних журналах, алфавітних покажчиках справ, обліково-реєстраційних даних автоматизованої системи документообігу суду.
15.           Інші відомості, що становлять службову інформацію і можуть міститися в інших документах з організації діяльності суду, перелік яких визначається наказом голови суду. 
 
 
Визначення понять:
1) запит на інформацію – це прохання особи чи групи осіб в усній, письмовій чи іншій формі надати публічну інформацію, що знаходиться у володінні Охтирського міськрайонного суду;
2) публічна інформація – це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі здійснення Охтирським міськрайонний судом  повноважень, передбачених чинним законодавством України, або яка знаходиться у володінні  Охтирського міськрайонного суду;
3) запитувачі інформації – фізичні, юридичні особи, об’єднання громадян без статусу юридичної особи, крім суб’єктів владних повноважень;
4) звернення громадян – викладені в письмовій або усній формі пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) та скарги;
5) суб’єкт владних повноважень – орган державної влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова особа, інший суб'єкт при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень.