Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Базові показники роботи
№ |
Показник |
Дані за звітний період |
|
І. Вихідні дані автоматизованої системи діловодства |
|||
І.1 |
Кількість справ і матеріалів, що перебувають на розгляді на початок звітного періоду |
253 |
|
І.2 |
Кількість справ та матеріалів, що надійшли на розгляд за звітний період |
4240 |
|
І.3 |
Кількість розглянутих справ та матеріалів за звітний період |
4144 |
|
І.4 |
Кількість справ та матеріалів, що перебувають на розгляді на кінець звітного періоду |
349 |
|
І.5 |
Кількість справ та матеріалів, що перебувають на розгляді понад один рік на кінець звітного періоду |
12 |
|
І.6 |
Фактична кількість суддів |
10 |
|
ІІ. Базові показники |
|||
ІІ.1 |
Кількість та відсоток справ та матеріалів, загальний термін, проходження яких триває понад один рік |
12 |
3,43% |
ІІ.2 |
Відсоток розгляду справ |
97,73% |
|
ІІ.3 |
Середня кількість розглянутих справ та матеріалів на одного суддю |
460,4 |
|
ІІ.4 |
Середня кількість справ та матеріалів, що перебували на розгляді в звітний період в розрахунку на одного суддю |
499,2 |
|
ІІ.5 |
Середня тривалість розгляду справи (днів) |
32,86 |
|
- |
Справи в порядку кримінального судочинства |
25,6 |
|
- |
Справи в порядку цивільного судочинства |
47,0 |
|
- |
Справи в порядку адміністративного судочинства |
26,0 |
|
ІІ.6 |
Проведення опитувань громадян-учасників судових проваджень |
+ |
|
ІІ.7 |
Оприлюднення результатів опитувань громадян-учасників судових проваджень на веб-сторінці суду |
01.10.2016 року |
|
ІІ.8 |
Рівень задоволеності роботою суду учасниками судового розгляду за результатами опитування. Уніфікована шкала від 1 (дуже погано) до 5 (відмінно) |
4 |
|
ІІ.9 |
Відсоток громадян-учасників судових проваджень, що оцінюють роботу суду на «добре» (4) та «відмінно» (5) |
89,16% |