flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

АНАЛІЗ стану обліково-статистичної роботи в Охтирському міськрайонному суді за 2013 рік

27 січня 2014, 13:14

АНАЛІЗ

 стану обліково-статистичної роботи в Охтирському  міськрайонному суді за 2013 рік

        

 

            На виконання  вимог ДСА України, вимог ТУ ДСА України в Сумській області щодо проведення аналітичної роботи та об’єктивності показників статистичних звітів, відповідно до Закону України „Про судоустрій і статус суддів”  та на виконання плану  роботи  суду після кожного звітного періоду аналізується стан обліково-статистичної роботи в суді. Так в І півріччі 2013 року проаналізовано стан обліково-статистичної роботи  за 2012 рік, в ІІ півріччі 2013 року проаналізовано стан обліково-статистичної роботи за І півріччя 2013 року та відповідний аналіз направлено до ТУ ДСА України в Сумській області.  Також на протязі 2013 року вжито ряд організаційних та практичних заходів, спрямованих на покращення  статистичної роботи щодо первинного обліку справ та матеріалів, правильності складання  статистичних звітів, достовірності показників та вчасного подання їх до територіального управління ДСА України в Сумській області.  Особлива увага приділялась вивченню законодавства України з питань обліково-статистичної роботи, інструкцій, методичних вказівок, рекомендацій, що регулюють  стан обліково-статистичної роботи.

        

         Первинним обліком  судових справ та матеріалів, складанням статистичних звітів за встановленими формами, відповідно до посадових інструкцій, займаються секретарі суду. Первинним обліком цивільних справ та матеріалів займається Секретар суду Колісниченко Л.М., справ та матеріалів в порядку адміністративного судочинства та про адміністративні правопорушення  –  секретар суду Руденко О.О., справ та матеріалів в порядку кримінального судочинства – секретар суду – Лихих О.В. Консультант суду Самондросова Л.В. здійснює контроль за своєчасним та якісним складання статистичних звітів, координує роботу секретарів суду.

           За своєчасне направлення  до ТУ  ДСА в Сумській області карток на осіб, стосовно яких судом розглянуто кримінальну справу  відповідає консультант суду Самондросова Л.В.

        Організаційне забезпечення ведення обліково-статистичної роботи покладається на керівника апарату суду Лупікову Т.О.

 

Працівники суду, які займаються первинним обліком і складанням статистичних звітів мають вищу юридичну освіту та практичний досвід роботи в суді.

          Діловодство в суді ведеться відповідно до вимог  Інструкції з діловодства в місцевому загальному суді, затвердженої наказом ДСА України № 68 від 27.06.2006 року (із відповідними змінами), а також  Інструкції про порядок передання до архіву місцевого та апеляційного суду, зберігання в ньому, відбору та передання до державних архівних установ та архівних відділів міських рад судових справ та управлінської документації суду, затвердженої наказом Державної судової адміністрації України № 168  від 15.12.2011 року, правилами роботи архівних підрозділів, органів державної влади, місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, затверджених Наказом  Державного комітету архівів України № 16 від 16.03.2001 року.

 Для  автоматизації документообігу в суді використовується  комп’ютерна програма «Д-3». Протягом року програма  постійно удосконалювалась  шляхом виходу нових версій.

         Складання та заповнення всіх форм звітності в суді здійснюється та  регламентуються відповідними інструкціями:

        - Інструкція щодо подання і заповнення форм звітності про розгляд апеляційними та місцевими (крім господарських) судами судових справ і матеріалів, затвердженої наказом ДСА України № 55 від 05 червня 2006 року (із змінами і доповненнями внесеними наказами ДСА України від 20.02.2008 р. № 15, від 01.06.2009 р. № 63, від 25.05.2011 р. № 95;  від 02.07.2012 року № 73, від 25.04.2013 року № 61;

- наказу ДСА України № 51 від 29.04.2009 року Про затвердження форми звітності № 1-Л «Звіт судів першої інстанції про стан розгляду справ про злочини, передбачені статтями 209, 209-1, 306 КК України» та Інструкції щодо її заповнення і подання;

- наказу ДСА України № 82 від 17 червня 2010 року Про затвердження форм звітності №1-ОП «Звіт про оперативність розгляду місцевими та апеляційними загальними судами кримінальних справ» та Інструкції щодо її заповнення;

- наказу ДСА України  № 41 від 22 березня 2013 року «Про затвердження форми звітності про оперативність розгляду місцевими загальними судами матеріалів кримінального провадження»

- наказу ДСА України № 153 від 14 листопада 2012 року «Про затвердження форм звітності про стан судимості та склад засуджених»

    - Інструкція щодо заповнення картки на особу, стосовно якої судом розглянуто кримінальну справу затверджена наказом ДСА України 18.03.2004 р. № 32/04 (із змінами та доповненнями, внесеними наказами ДСА України від 14.01.2005 р. № 4, від 22.08.2007 р. № 87);

- Інструкція щодо заповнення форми картки обліку сум шкоди, завданої злочином, затверджена наказом ДСА України № 21 від 17.02.2005 р.;

-  наказом ДСА України № 172 від 21.12.2012 року «Про затвердження форми звітності № 10 «Звіт про  справляння , звільнення від сплати  та повернення судового збору в місцевих та апеляційних судах»;

- Наказ ДСА України № 151 від 15.11.2013 року «Про внесення змін до переліку відомостей про судовий збір, що вносяться  до автоматизованої системи документообігу  суду в місцевих та апеляційних судах»;

- наказ ДСА України № 166 від 04.12.2013 року «Про внесення змін  до форми звітності № 10 «Звіт  про справляння, звільнення від сплати та повернення судового збору в місцевих та апеляційних судах»

 - відповідними Інструкціями та рекомендаціями ДСА України щодо заповнення відповідних статистичних  форм звітності, а також Переліком судових справ і документів, що утворюються в діяльності суду, із зазначенням строків зберігання, затверджених наказом ДСА України від 11.02.2010 року № 22.

   У суді за дотриманням положень  Інструкції щодо подання і заповнення форм звітності та вимог методичних рекомендацій щодо складання звітів, контроль за своєчасним та якісним складанням статистичних звітів відповідають працівники апарату суду, відповідно до своїх посадових інструкції, затверджених наказом керівника апарату суду .

Відповідальною  особою  за використання та збереження комп’ютерної техніки є головний спеціаліст з інформаційних технологій, за електронну пошту – заступник керівника апарату суду,  за  обробку статистичних карток в комп’ютерній програмі „Д-3” – секретарі суду відповідних канцелярій.

Посадові інструкції всіх працівників суду розроблені у відповідності до Типових посадових інструкцій. Всі працівники з ними ознайомлені , про що свідчать їх підписи, та керуються ними в роботі.

  На протязі 2013 року  приділялась  особлива увага організації роботи канцелярії суду, веденню діловодства та організації контролю за виконанням документів, складанню і оформленню службових документів, веденню первинного обліку, стану обліково-статистичної та кодифікаційної роботи суду, організації роботи архіву суду.

 З метою  уникнення помилок та неточностей  при формуванні обліково-статистичної звітності  було проаналізовано помилки , які виникали при складанні  статистичних звітів  за  2012 рік та за І півріччя 2013 року та на нарадах працівників апарату суду обговорено причини їх виникнення. Відповідальним за складання статзвітів працівникам суду вказано в подальшому більш ретельно вносити інформацію про рух справ  до статистичних карток  в програму «Д-3», постійно вивчати методичні вказівки та рекомендації які стосуються обліково-статистичної роботи.

На виконання планів роботи на І  та ІІ півріччя 2013 року  щоквартально проводились перевірки роботи:

-         Секретаря суду Колісниченко Л.М., яка займається первинним обліком справ в порядку цивільного судочинства;

-         Секретаря суду Лихих О.В., яка займається первинним обліком справ в порядку кримінального судочинства;

-         Секретаря суду Руденко О.О.,яка займається первинним обліком справ про адміністративні правопорушення та справ в порядку адміністративного с судочинства;

-         Секретаря суду Руденко О.О. щодо звернення до виконання  постанов  по  справах про адміністративні правопорушення щодо накладення штрафів, адміністративного арешту, конфіскації предметів.

-         Секретарів судового засідання  щодо правильності ведення журналів розгляду судових справ і матеріалів  суддею;

-         Помічників суддів щодо правильності ведення  контрольних журналів;

-         Працівників апарату суду щодо ведення конспектів  проведених навчань;

-         Архіваріуса суду Світличної Л.І.  щодо впорядкування  архіву та дотримання Інструкції про передачу справ та матеріалів до архіву суду.

   За результатами перевірок складалися відповідні довідки. Довідки обговорювались на нарадах працівників апарату та працівникам. Було проаналізовано помилки, які були виявлені при перевірках та працівників апарату суду, які допускалися помилок в своїй роботі, було попереджено в подальшому більш відповідально ставитися до виконання своїх посадових обов’язків та в подальшому не допускати помилок.

      Крім щоквартальних перевірок, на протязі 2013 року також секретарями суду, які займаються первинним обліком справ в порядку цивільного судочинства, кримінального судочинства, справ про адміністративні правопорушення, справ в порядку адміністративного судочинства щомісячно проводились перевірки  своєчасного та повного внесення  інформації секретарями  судового засідання та помічниками  суддів  в програму «Д-3» щодо процесуальних дій та рішень по справах. За результатами перевірок складалися відповідні довідки , які обговорювалися на нарадах працівників апарату.

    З метою контролю  та перевірки процесу обміну даними  з апеляційним судом Сумської області, керівником апарату суду  на протязі 2013 року в кінці кожного місяця здійснювалась перевірка повноти внесення інформації до КП «Д-3» про надходження апеляційних скарг та дати направлення справ до апеляційного суду Сумської області. За результатами перевірки складалася відповідна довідка, яка обговорювалась на нараді працівників апарату суду.

    На виконання планів роботи в І півріччя 2013 року та ІІ півріччі 2013 року  було організовано та проведено заліки по перевірці професійних знань працівників апарату суду, про що було  складено відповідні довідки,  обговорено їх на нараді працівників апарату суду  та надано рекомендації щодо вдосконалення професійних навиків працівників апарату .

     На протязі 2013 року помічниками суддів  щоквартально проводилась  перевірка вироків суду  щодо накладення штрафу, конфіскації майна, арешту, щодо зміни запобіжного заходу відносно підсудного на взяття під варту з часу вступу  вироку в законну силу, в частині речових доказів, а також  виконання постанов про направлення справ на додаткове розслідування.

     Консультантом суду Самондросовою Л.В. на протязі 2013 року  щомісячно проводилась перевірка правильності заповнення карток обліку сум шкоди, завданої злочином. В січні 2013 року та в грудні 2013 року   консультантом суду було проведено перевірку обліку  та зберігання речових доказів, про що складено відповідні довідки, які обговорено на нараді працівників апарату суду.

     В ІІ півріччі 2013 року спеціалістами територіального управління ДСА України в Сумській області було здійснено вивчення організації діяльності Охтирського міськрайонного суду. Було здійснено перевірку організації діяльності суду, ведення загального діловодства, ведення обліково-статистичної роботи, організації архівної справи, приймання, облік та зберігання речових доказів, роботу зі зверненнями громадян, кадрову роту.

     В ході проведеної  перевірки було виявлено деякі недоліки та надано рекомендації голові суду та керівнику апарату суду щодо  поліпшення роботи   суду  та усунення вказаних недоліків. Станом на 05.11.2013 року всі недоліки, виявлені при проведенні вивчення організації діяльності суду були виправлені, та всі рекомендації ТУ ДСА України в Сумській області взяті до уваги.

         Для впорядкування роботи суду щодо відбору для тимчасового зберігання в архіві судових справ та інших документів розроблено номенклатуру справ, яка відповідає вимогам Інструкції з діловодства в місцевому загальному суді, затвердженої наказом ДСА України № 68 від 27.06.2006 року (із відповідними змінами).  Номенклатура справ Охтирського міськрайонного суду на 2014 рік була складено відповідно до Переліку типових документів, що створюються під час діяльності органів державної влади та місцевого самоврядування, інших установ, підприємств та організацій, із зазначенням строків зберігання, затверджена Наказом Міністерства юстиції України від 12.04.2012 року № 578/5 та відповідно до Переліку  судових справ і документів, що утворюються в діяльності  суду, із зазначенням  строків зберігання документів, затверджений Наказом ДСА України від 11.02.2010 року № 22. Розділ 8 «Кадрова робота» розроблена відповідно до Методичних рекомендацій щодо ведення, обліку кадрів і кадрового діловодства в місцевих та апеляційних судах загальної юрисдикції, затверджених Наказом ДСА України від 20.03.2007 року № 24.

  Номенклатура Охтирського міськрайонного суду Сумської області складається із 9 розділів.

 

01. Організація роботи суду.

02. Судова діяльність

03. Статистичний облік  та звітність

04. Робота із зверненнями громадян

05. Господарська діяльність

06. Архівна справа

07. Систематизація законодавства

08. Робота з кадрами.

09. Організація впровадження електронного документообігу

         З метою належної організації доступу до публічної інформації, що знаходиться у володінні Охтирського міськрайонного суду та відповідно до ст.16 Закону України “ Про доступ до публічної інформації” розроблено та затверджено наказом голови суду Положення про забезпечення доступу до публічної інформації в Охтирському міськрайонному суді Сумської області. На протязі 2013 року до суду надійшло 2 запити на отримання публічної інформації, на які своєчасно була надана відповідь.

         29.12.2013 року була проведена чергова атестація державних службовців  Охтирського міськрайонного суду Сумської області. Всього було атестовано 23 державних службовці. 22 держслужбовці було визнано такими , що відповідають займаній посаді, 1 державний службовець визнаний таким , що відповідає займаній посаді за умови виконання рекомендацій атестаційної комісії.

         Робота суду планується по півріччям. Всі заплановані заходи  на І півріччя 2013 року та ІІ півріччя 2013 року виконані.

         Згідно планів роботи було проведено наступні аналізи та узагальнення:

-         Аналіз архівної роботи за 2012 рік та І півріччя 2013 року;

-         Аналіз обліково-статистичної роботи за 2012 рік та І півріччя 2013 року;

-         Огляд статистичних даних за 2012 рік та І півріччя 2013 року;

-         Аналіз стану організації роботи  по зверненням громадян за 2012 рік та І півріччя 2013 року;

-         Аналіз причин  порушення строків призначення справ до розгляду та строків розгляду справ  в порядку кримінального судочинства, в порядку цивільного судочинства, в порядку адміністративного судочинства за 2012 рік та за І півріччя 2013 року;

-         Аналіз якості розгляду справ усіх категорій за 2012 рік та за І півріччя 2013 року;

-         Аналіз стану оперативності розгляду кримінальних справ та причини недодержання розумних строків розгляду цих справ щодо осіб, які утримуються під вартою за 2012 рік та за І півріччя 2013 року;

 На протязі 2013 року щоквартально здійснювалися звірки з Охтирським КВІ щодо своєчасного направлення на виконання вироків суду, з територіальною державною інспекцією праці по кількості переданих та розглянутих справ про адмінправопорушення за ст. 41 ч. 1 КУпАП, з Охтирським МВ УМВС України  про кількість переданих та розглянутих подань про встановлення адміністративних наглядів, з Охтирською міжрайонною прокуратурою  про кількість кримінальних проваджень, повернутих прокурору для продовження досудового розслідування в  порядку, передбаченому статтями 468-475 КПК України, обвинувальних актів, клопотань про застосування примусових заходів медичного або виховного характеру , якщо вони не відповідали вимогам КПК України.

 Щомісячно, згідно плану роботи суду та в необхідних випадках проводилися навчання працівників суду  з актуальних питань застосування нового законодавства, вивчення та застосування законодавства інших нормативних документів в практичній роботі, з питань впровадження та функціонування автоматизованої системи документообігу, по виконанню вимог законодавства щодо боротьби з корупцією. Заступником голови суду було проведено  заняття з помічниками суддів з приводу застосування норм законодавства при написанні проектів судових рішень, а також було обговорено інші проблемні питання при складанні проектів процесуальних документів.

Крім того, щопонеділка проводяться наради з працівниками апарату суду з вивчення та обговоренням  актуальних питань, які виникають в роботі суду, а також обговорювались листи з ТУ ДСА України, Апеляційного суду Сумської області, Харківського апеляційного адміністративного суду відносно діяльності суду та роз’яснення законодавства. На протязі року головним спеціалістом з інформаційних технологій з працівниками апарату суду  проводились навчання  з питань впровадження  та функціонування КП «Д-3»(ознайомлення з оновленнями в програмі, надання консультацій , методичної та практичної допомоги  працівникам апарату суду як користувачам КП «Д-3».

В ІІ півріччі 2013 року на виконання листа ТУ ДСА України № 01-1672/13 від 22.10,2013 року було складено графік  онлайн-навчання працівників апарату суду. Всього  в 2013 році на порталі «Професійна мережа Феміда» було проведення навчання на теми:

-         КП»Д-3» Реєстрація справ та ведення статкарток (канцелярія по справах»;

-         КП «Д-3» Виготовлення документів судочинства;

-         КП «Д-3» Реєстрація та ведення  вхідної та вихідної кореспонденції;

-         Підготовка складання та перевірка статистичних звітів «Судова статистика»

         У  онлайн - навчаннях взяли участь 16 працівників апарату суду : з них -  керівник апарату суду, 5 секретарів суду,5 помічників суддів, 1 судовий розпорядник, 3 секретарі судового засідання,  консультант суду.

На протязі 2013 року на виконання планів роботи в І  та ІІ півріччі 2013 року було проведено анонімне опитуваня громадян- відвідувачів суду. Результати опитування було розміщено на офіційному веб-сайті Охтирського міськрайонного суду. Протягом року інформація на веб-сайті  постійно оновлювалась. На виконання Рішення Ради суддів загальних судів  № 53 від 25 червня 2013 року  на офіційному веб - сайті суду було розміщено інформацію «Список справ, призначених до розгляду», яка щоденно оновлюється в автоматичному режимі та «Показники діяльності суду  за півріччя та за рік». В ІІ півріччі 2013 року «Показники діяльності Охтирського міськрайонного суду за І півріччя 2013 року»  було розміщено на веб - сайті.

На протязі 2013 року  щопонеділка проводилися оперативні наради суддів  на яких було обговорено:

-         довідки про стан здійснення судочинства по справам всіх категорій, причини скасування судових рішень за 2012 рік та І півріччя 2013 року,

-         довідки про навантаженість по розглянутим справам , кількість справ нерозглянутих  понад строки на кінець звітного періоду по кожному судді окремо за 2012 рік та І півріччя 2013 року.

Крім того, щопонеділка, на оперативних нарадах суддів  постійно обговорюються питання щодо змін в законодавстві України,  про кількість оскаржуваних рішень суду в апеляційному та Вищому спеціалізованому суді, результати їх перегляду та причини їх скасування, обговорення довідок , які надаються секретарями суду на нараду суддів про кількість справ, які знаходяться в  провадженні  суддів та нерозглянуті у встановлені законодавством строки, обговорення проблемних питань, які виникають при здійсненні судочинства, питання організації роботи суду та інші нагальні питання.

Також проводилася нарада суддів і працівників апарату суду по обговоренню результатів роботи суду  та  підсумкам виконання плану роботи за 2012 рік та І півріччя 2013 року , обговорення належної організації роботи по наповненню Єдиного державного реєстру судових рішень, ведення контролю за повнотою та дотриманням строків направлення копій  судових рішень, необхідність відправлення суддями правосуддя  в мантії та  з нагрудним знаком, обговорення довідки про  результати вивчення організації діяльності Охтирського міськрайонного суду.

На протязі 2013 року регулярно проводились загальні збори суддів, на яких були обговорені питання:

-         Обговорення питання  про дотримання строків розгляду  справ в порядку адміністративного судочинства;

-         Визначення складу колегій для розгляду кримінальних проваджень  щодо злочинів, за вчинення яких передбачено покарання у вигляді позбавлення волі на строк більше 10 років;

-         Обговорення питання щодо вжиття заходів  до підвищення оперативності при розгляді кримінальних справ щодо обвинувачених, які тримаються під вартою;

-         Вирішення питання щодо автоматизованого розподілу  справ усіх категорій між суддями;

-         Щодо обрання четвертого слідчого судді Охтирського міськрайонного суду сумської області;

         Щоквартально відповідно до листа ТУ ДСА направляються дані по звітах форми 1-ОП  про оперативний розгляд  судом кримінальних справ.

         Щомісячно проводилася обробка карток на підсудних та направлялася інформація про кількість надісланих карток та талонів до ТУ ДСА в Сумській області. Також регулярно здійснюється передача в електронному вигляді судових рішень до ЄДРСР.

         Постійно тримаються на контролі роз’яснення та пропозиції ТУ ДСА в Сумській області щодо належного та правильного оформлення та складання статистичних звітів по кожній формі. Працівники апарату суду протягом 2013 року приймали участь в семінарських заняттях  відповідно до плану занять з працівниками апарату суду, а також підвищували свій професійний рівень шляхом самоосвіти.

            Зокрема 26.04.2013 року голова суду та керівник апарату суду приймали участь у засіданні колегії ТУ ДСА України в Сумській області , на якому обговорювались  результати роботи ТУ ДСА України в Сумській області по організаційному забезпеченню  діяльності загальних місцевих судів у І кварталі 2013 року та про стан обліково-статистичної роботи , дотримання виконавської дисципліни у місцевих загальних судах Сумської області. Головний спеціаліст з інформаційних технологій  брав участь у семінарі щодо ознайомлення з новою функціональністю КП «Д-3» (впровадження «Електронного суду», запити індивідуальних податкових номерів учасників процесу в податковій службі, SMS- інформування учасників процесу про стан провадження  справ, сторонами яких вони являються, обговорення додаткових можливостей контролю помилок м в статкартках, створення та організація учбового центру по роботі з Д-3. Семінар проводився в ТУ ДСА України в сумській області 31 травня 2013 року.  Також головний спеціаліст з інформаційних технологій взяв участь у  проведенні навчання в режимі відео конференції 10.06.2013 року, яке відбулося в ТУ ДСА України в Сумській області , на якому вивчалась процедура забезпечення суддів ключами ЕЦП та спільного наказу ДСА України та Державної податкової служби України від 26.02.2013 року № 30/44 «Про затвердження Порядку надання судам загальної юрисдикції інформації про реєстраційні номери облікових карток платників податків боржників та стягувачів». В приміщенні суду  20.06.2013 року було проведено відеосемінар  щодо  складання піврічних статистичних звітів. У відеосемінарі взяли участь працівники апарату суду, відповідальні за складання статистичних звітів, керівник апарату суду та головний спеціаліст з інформаційних технологій. 26.12.2013 року в приміщенні Охтирського міськрайонного суду було проведено відеосемінар  з ТУ ДСА України на тему «Складання статистичних звітів». У відеосемінарі прийняли участь  керівник апарату суду, заступник керівника апарату суду, секретарі суду, які займаються первинним обліком  справ та матеріалів, головний спеціаліст з інформаційних технологій. Секретар судового засідання Алєксєєнко І.В. помічник судді Набокова О.М., помічник судді Коваленко О.В., секретар суду Колісниченко Л.М. , судовий розпорядник Волошенко О.С. проходила курси підвищення кваліфікації в Харківському регіональному відділенні Національної школи суддів України.

   Слідчі судді Ковальова О.О. та Білера П.П. взяли участь у семінарі 18.01.2013 року , який було проведено в апеляційному суді Сумської області, суддя Ільченко В.М. пройшла курси підвищення кваліфікації в ХРВ НШСУ з 04.02.2013 року по 15.02.2013 року, суддя Олійник О.В. проходила практику в апеляційному суді Сумської області з 22.04.2013 року по 26.04.2013 року, суддя Кудін А.М. взяв участь у семінарі для слідчих суддів, який було проведено у м. Харків 30.05.2013 року, суддя Мовчан Н.В. приймала участь у «круглому столі» по обговоренню питань про надання безоплатної правової допомоги у кримінальному процесі , який відбувся в м. Харкові 31.05.2013 року.  Слідчий суддя Соколова Н.О. проходила навчання та виробничу практику з 25.11.2013 року по 29.11.2013 року в апеляційному суді Сумської області

   На протязі 2013 року пройшли курси  підвищення кваліфікації в Харківському регіональному відділенні Національної школи суддів України судді Ільченко В.М., Мовчан Н.В., Сидоренко Р.В., Соколова Н.О.

                   Протягом 2013 року апеляційним судом Сумської області була надана методична допомога суддям Охтирського міськрайонного суду  у застосуванні законодавства  при розгляді цивільних справ, по організації та здійснення розгляду кримінальних справ. Вказані недоліки враховано в подальшому в роботі, рекомендації щодо вдосконалення роботи прийняті до уваги.

   З урахуванням вищевикладеного та для належної організації обліково-статистичної роботи, аналітичної роботи, для поліпшення якості  підготовки звітів та  належного оформлення та складання документів рекомендовано:

1.    Посилити контроль за веденням діловодства в суді, приділяючи особливу увагу первинній реєстрації та обліку судових справ і матеріалів, які надійшли до суду, повноті заповнення документів первинного обліку., вчасності здачі секретарями судових засідань справ до канцелярії;

2.   Планувати і постійно проводити навчання з працівниками апарату судів, які займаються питаннями обліково-статистичної роботи та судової статистики.

3.      Під час проведення семінарських занять з працівниками апарату суду, які займаються веденням судової статистики, крім вивчення інструкцій щодо заповнення форм звітності, приділяти увагу вивченню положень Кримінального кодексу України, Кримінально-процесуального кодексу України, Цивільного кодексу України, Цивільного процесуального кодексу України, Кодексу адміністративного судочинства України, знання яких суттєво впливає на якість підготовки звітів, а також положень Закону України  „Про судоустрій і статус суддів”;

4. Після кожного звітного періоду аналізувати стан обліково-статистичної роботи, аналіз огляду статистичних даних, аналіз архівної роботи, аналіз стану організації роботи по зверненням громадян;

5.  Вживати додаткових заходів щодо підвищення кваліфікації працівників апарату суду, які займаються первинним обліком справ та підготовкою звітів.

6. Користувачам звернути належну увагу на правильність реєстрації судових справ та матеріалів, заповненню обліково-статистичних карток  в КП” Д-3”, що також впливає на достовірність формування звітів в цій системі.

7. Щоквартально проводити перевірку роботи секретарів суду, які займаються первинним обліком справ та матеріалів, архіваріуса суду;

8. Щоквартально проводити перевірку секретарів суду та помічників суддів по ведення журналів розгляду справ та матеріалів суддею та контрольних журналів;

9. В плани роботи на 2014 рік включити проведення заліку по перевірці професійних знань працівників апарату суду.

10. Щоквартально проводити перевірку роботи працівників апарату суду по веденню конспектів.

З метою покращення якості розгляду справ та посиленням контролю за дотриманням строків розгляду справ:

-         зобов’язати секретарів суду, які займаються обліком цивільних, кримінальних та справ в порядку адміністративного судочинства щопонеділка надавати на нараду суддів інформацію про залишок нерозглянутих справ окремо по суддях.

-         Звернути увагу суддів на недопущення помилок та недоліків при розгляді справ, які можуть потягнути за собою розгляд справ понад строки, встановлені законодавством.

-         Постійно працювати над підвищенням показників по якості розгляду  справ та їх розгляду у встановлені законом строки

-         Щопонеділка на виробничих нарадах суддів, по мірі необхідності , обговорювати та вирішувати проблемні питання, які виникають при розгляді справ

В.о. голови суду                                                            Т.О. Ярошенко